Vikt!

20 Jan

Alltså har börjat med en diet som min pappa går på. han har hittils gått ner ca 30 kilo sen typ september. Och hans tjej gick ner 60 kilo på ett halvår.

Är jätte motiverad. Kanske lite för motiverad. Väger mig lite för ofta. Helst ska man ju bara väga sig en gång i veckan och samma tid. Försökte med att ställa undan vågen. Klarade det i 4 dagar.
Har på 6 dagar gått ner 2 kilo, och känner mig missnöjd. Vilket egentligen är skitdumt då det faktiskt är ganska bra ändå.

Jag inser liksom att jag lägger för stor press på att gå ner mycket. En liten bit i taget är ju liksom bra det också.  Jag måste bara förstå det själv. Det kommer nog bli lättare efter ett tag.

 

Skittråkigt inlägg. 

2 svar to “Vikt!”

  1. belle 20 januari, 2012 den 02:39 #

    berätta mer om dieten??? vad äter du/vad äter du inte????

  2. doingtheunstuck 20 januari, 2012 den 06:21 #

    LCHF heter den. Lw crab high fat. Alltså inga kolhydrater, dvs potatis, ris, pasta, socker, bönor, mjöl, mjölk, bröd. osv. Sen ska man äta mycket fett, typ smör, grädde, creme fraiche och så. och mycket sallad.

Kommentera

