Surar.

29 Okt

Är sur. skitsur. eller inte sur. eller jo. men arg också.
Känner mig inte tagen på allvar efter mötet på nord ju mer jag tänker på det.
Fick sovmedicin utskrivet. (då jag förklarat för henne i säkert en kvart att mina sömnproblem inte är tillfälliga, utan har varit såhär sålänge jag kan komma ihåg. redan som barn.) Läser om medicinen på fass och där står det att det är för korttidsbehandling. max 14. veckor. Blir skitstressad! sen då??? vad händer sen?? ska jag inte få sova om 13 veckor då? åh jag dör. ORKAR INTE!!! kan inte läkare bara lyssna först.
Hon trodde dessutom att jag skulle vara ”lycklig” när jag gick ut folkhögskolan och inte kommer vara i behov av vård då.(!?!?!?)
Hon ville inte alls skriva en remiss så att jag kunde hamna på väntelistan till DBT.
Försökte även här förklara för henne att jag absolut inte är friskare nu än jag var för 2 år sedan!

Åh jag orkar inte. Blir bara så ledsen ju mer jag tänker på detta. ÄR jag inte värd vården då eller? Hade jag inte varit det hade jag för fan inte sökt hjälp!

Ett svar to “Surar.”

  1. belle 29 oktober, 2011 den 12:07 #

    blir så jävla förbannad. vad är det för jävla ställe du hamnade på?!?!?!? har ni inget unga vuxna där du bor???? kolla upp det annars det är skitbra! det var de som slussade ivåg mig till DBT’n

Kommentera

