The queen of time and space

14 Sep

Hej.
Känner mig som världens sämsta kompis.
Klamrar mig fast vid Alle.
Blir ledsen när jag måste gå hem.
Är rädd för att bli själv.
Känns som om allt bara försvinner.
Som om alla bara försvinner.
Jag känner mig krävande och skitjobbigt.
Typ ”tyck om mig, jag tycker ju så mycket om dig” och ”lämna mig inte, då dör jag”

Skitjobbig!

Ett svar to “The queen of time and space”

  1. belle 15 september, 2011 den 09:25 #

    haha. alltså. är PRECIS likadan. läskigt. å. vi skulle bott nära

Kommentera

