Enjoy the unknown

12 Aug

Hallå!

I natt sov jag ca 12 timmar. från 17-30ish till 5.40 i morse. vaknade bara 3 gånger av mardrömmar. Alltså helt okej. Första gången jag vakknade var klockan 23nånting, det var mörk. vågade inte somna om, så jag tände min lilla runda lampa som ändrar färg. Då var inte allting så läskigt längre. Egentligen är det inte så konstigt att jag sov så länge eftersom jag inte hade sovit på två nätter. Jag hade varit vaken sen i tisdags morse. Urk! HATAR.

Idag ska jag fortsätta på min storstädning och kolla på sista sex and the city filmen. JAPP!

4 svar to “Enjoy the unknown”

  1. rebecca 12 augusti, 2011 den 03:00 #

    sv; jag var bara en dag i E-tuna men jag tyckte det var fint. Sen är det klart att det är annorlunda när man bott där så länge och så, och jag tror även jag skulle tycka det var en trist stad om det inte vore för Kent eftersom ungefär alla som bott där spyr galla över staden. Men jag tyckte det var fint 🙂

  2. Liza 15 augusti, 2011 den 12:03 #

    När kom den sista Sex and the city-filmen, som du skulle se? :O
    Det ska ju bli 3 st, men har bara sett 2. Inte den sista (tredje).

    • doingtheunstuck 15 augusti, 2011 den 08:36 #

      Den 3de har inte kommit än. vet inte när den kommer. hoppas att det inte dröjer superlänge.

  3. järnspöken 16 augusti, 2011 den 01:42 #

    sv; ingen fara haha 🙂
    jo, det är ju så såklart 🙂

Kommentera

