Standing.

6 Jul

Jag måste bara skriva av mig, sen behöver ingen läsa detta. För det blir nog mest en massa ordbajs i vanlig ordning.

Just nu är det hemskt. Jobbigt. Allt. Usch. Förstår inte hur i helvete jag ska orka. Jag är rädd för att somna, jag är rädd för att vakna, för att svara när det ringer, för att ringa, för att prata, för att inte prata, för att leva, för att dö, för att försvinna, för att glömma, för att komma ihåg, för att göra mig illa, för att inte orka. Och så vidare. Det tär på mig. Jag vill berätta, men till vilken nytta. Jag vill ha hjälp men orkar inte tjata, ger upp istället. Typiskt mig. Vill bli förstådd, men tror att det är omöjligt.

Snälla, snälla, snälla.  Låt det bara bli okej. En stund iallafall?

2 svar to “Standing.”

  1. belle 6 juli, 2011 den 04:14 #

    å fina raringen. fina fina linnea. jag vet precis hur det känns & är & sådära & vill mest ba krama dig & berätta om hur det ibland ibland ibland faktiskt är bättre i perioder. håll ut. puss

  2. Linnea 3 augusti, 2011 den 12:19 #

    Hur mår du nu? Jag hoppas att ljus finner sig i dina dagar.
    Livet går upp och ned för mig just nu, men ljuset skiner mer och mer!
    (väldigt sent svar)

Kommentera

