When happiness comes to wisit me at night.

8 Apr

Alltså åh. har pratat med kajsa idag. finaste lilla kajsa ❤ och hon vill hälsa på mig. åh. såklart hon får det. bästa liksom! och runt min födelsedag skulle passa så himla bäst. Åh kommer hon då blir det världens finaste födelsedag! Åh.

2 svar to “When happiness comes to wisit me at night.”

  1. Eo 25 april, 2011 den 01:02 #

    såklart att jag vill vara med på din fölseda! jag vill ju vara med dig hela tiden och jämt :*

  2. doingtheunstuck 11 maj, 2011 den 01:30 #

    jag vill vara med dig jämt och hela tiden! ❤

Kommentera

