And so we watch the sun come up from the edge of the deep green sea.

28 Mar

Jag tycker inte om ordet sakna. Det spelar ingen roll om man böjer på det. Det blir liksom aldrig bra. Det är ett ord som är jobbigt.

Jag tror jag tycker så illa om ordet för dess innebörd. Jag hatar att sakna. Det är ju något som fattas då. Någon eller något man tycker om. Det blir liksom tungt i hjärtat av saknad.

Jag vill inte sakna. men jag gör det hela tiden.

2 svar to “And so we watch the sun come up from the edge of the deep green sea.”

  1. Linnea. 4 april, 2011 den 12:43 #

    Att sakna är hemskt.

  2. Cheapo 5 april, 2011 den 10:50 #

    Sv: Åh, vet inte :/ Det var inte mina muggar, men jag frågade, öh, muggarnas ägare (haha) vart hon köpt dom men hon kom inte ihåg riktigt men troligtvis är dom köpte i USA 😦

Kommentera

