Plainsong

20 Mar

Har i vanlig ordning  inget vettigt att skriva.

Hur mår jag idag?: Jag har haft ont i magen till och från sen igårkväll. det är jobbigt. Psykiskt mår jag sådär. känner mig stressad. har svårt att ta det lungt utan att jag blir rastlös. det är svårt att förklara den rastlösheten. men jag kan sitta vid datorn, och generellt tänka på saker jag tycker är ganska jobbiga.  men det är liksom som om tankarna blir för mycket och jag behöver röra på mig, liksom komma bort. en stund. jag vet att jag pratar mycket om det här med att komma bort. men det så. hela tiden. jag känner ett konstant behov av att komma bort. från mig själv. från det här. från egentligen allt. Jag har tänkt mycket på vad jag säger till folk ett par dagar nu. Jag vill egentligen bara sluta prata om hur jag mår. orkar liksom inte. jag känner mig så jävla gnällig. det är ju alltid nått. det var så himla länge sedan jag sa att jag mådde bra. jag tycker verkligen det är jobbigt att svara som det faktiskt är. fast egentligen är det så himla mycket jobbigare att ljuga. det skulle jag ju ändå bara må sämre av. men åh! jag vill bara skrika! slåss! bitas! rivas! gråta! bli kramad på! höra att allt blir bra och faktiskt tro det också!

Kommentera

