Vems lilla hjärta flyger

15 Mar

Alltså….

Pang!?!?! vafan? Tårar, hela tiden dessa tårar. jag gråter över ingenting alls. ena sekunden kan jag vara nästan manisk, sen pang. på ingen tid alls har allt vänt och allt är otroligt lång borta. som om allt bara tas ifrån mig. Jag tänker tankar som jag blir livrädd över att jag ens tänker. Men jag vill inte prata om det. Och på så sätt tänker jag att jag får ju förfan skylla mig själv. Allt är mitt fel. Detta förbannade jävla självhatet hela tiden. Jag står inte ut. Vafan allt kändes ju ganska bra i morse. kunde det inte fått göra det ett par dagar till? nej tydligen inte.

Ett svar to “Vems lilla hjärta flyger”

  1. Linnea. 16 mars, 2011 den 10:56 #

    Kämpa vidare och låt tårarna rinna, ibland kan det lätta smärtan en aning.

Kommentera

