You claim your absolution, No fear. You are whitout illussion, Just feel.

11 Mar

Okej. Skit. Jag är så himla nervös. Nord har telefontid från 9.30. ÅHÅHÅHÅH jag hatar att ringa :C. Ända gången jag ringer, är till alle eller farmor och farfar. Eller någon annan vän, om vi har bestämt tid och så. Ananrs, nej. Jag har inga problem att prata i telefon om någon annan ringer mig. Åh, trams.

Idag ska jag som sagt ringa nord 9.30. sen träffa boendestöd 10.30. lämna in socansökan. apoteket. träffa alle, tvinga henen att mata fåglarna (änderna). mja sen hem och sova typ.

Imorgon ska jag träffa pappa och mina syskon. det har jag inte gjort sen julafton. Åh, vad jag har saknat dom. Sen imorgonkväll ska jag träffa alle igen.

Nu vet ni.

Ett svar to “You claim your absolution, No fear. You are whitout illussion, Just feel.”

Trackbacks/Pingbacks

  1. world war 3 predictions - 20 mars, 2011

    […] World War III is a thought provoking look at an alternate ending of the Cold War. Compiled largely from TV news pictures and military videos from the period, World War III cleverly combines this footage in a convincing manner to give the illussion that what is depicted actually took place. On the same subject: http://kestalusrealm.wordpress.com/2011/03/01/not-so-amazing-ufo-sigh/ For more on this read: http://cheezbix.wordpress.com/2011/03/15/the-incarnation-of-the-self-portion-one/ On the same topic: https://doingtheunstuck.wordpress.com/2011/03/11/you-claim-your-absolution-no-fear-you-are-whitout-il… […]

Kommentera

