Sex on the dancefloor

8 Mar

Idag känns det både bättre och sämre. Jag försöker tänka på alla bra saker. och skjuta undan allt jobbigt. Det funkar ju ett tag iallafall. Peppar berlin 2-6 september. Peppar Das Boot. Peppar liiite Arvika, men mest för att front 242 spelar. och när jag såg dompå bodyfest i oktober var dom ju helt sjukt bra. så jag hoppas att det blir lika bra i sommar. Sen finns det 100 miljoner saker som jag inte peppar just nu. men det får på nått sätt kvitta. för jag orkar inte. det är ju ändå så mycket jag inte kan göra åt. saker som kommer ske även om hela jag protesterar. så jag kan ju försöka att låta bli. Annars ligegr jag mest i sängen och kollar på Skins. Saknar och längtar. Försöker. Hela tiden.

Kommentera

