Intentions end with empty words. and chaos replaces order.

6 Mar

Jag sov 21 timmar i natt.  jag är fortfarande trött. 

Idag har jag en jobbig dag. jag har haft jobbiga dagar ett tag nu. hela min kropp skakar. jag har ganska svårt att andas. jag gråter ganska mycket. jag stirrar. allt tar tid. jag vet inte vad jag vill.

det känns som om jag svamlar.

”I will still hope, there are better days to come”

Ett svar to “Intentions end with empty words. and chaos replaces order.”

  1. Linnea. 6 mars, 2011 den 08:22 #

    sv; tack ❤
    har du haft kontakt med bup, jag går där och det är skönt att prata och man får hjälp, det kan ta sin tid men det fungerar iaf!

Kommentera

