Känsla

6 Feb

Det är jobbigt just nu. det vart det i natt. på riktigt.  det känns som om jag inte fåpr tillräkligt med luft när jag andas. Som om min hjärna inte får tillräkligt med syre. jag är snurrig. mår ganska illa av all ångest. Vill inte egentligen prata med någon om det heller. Jag vill ligga i sängen och dricka te. Lyssna på disitegration. Gråta. för det vågar jag göra när jag är själv. Jag är så jävla splittrad till allt. Jag vet inte. Jag kan inte förklara vad jag tänker, eller hur jag känner. Allt blir bara snurrigt.

Kommentera

