Mitt favoritminne

28 Jan
  • 17 – Mitt favoritminne

  • Jag har inget favoritminne. jag har så många fina minnen. så jag kan inte välja ut ett. men jag kan rabbla upp några.

    Höstadiet, gymnasiet, grafisklektionerna, bilden, a-huset, arvikafestivalen 07,08,09 och till och med 2010, mera luna 2010, the cure hovet 9 februari 2008, helsingborg, malmö, polen, italien, sommarnätter, g-husets allrum, nyköping, depeche mode globen 31 januari 2010, scandic, tonårsfyllor, sylvia. Alltså jag kan hålla på hur länge som helst.

    Kommentera

