Längtar

5 Jan

Så jävla mycket till sommaren.

Peppar solitary experiments idag och kan knappt fatta att i sommar dansar vi i berlin till musik som gör mig galen! Och att jag får se Vnv nation igen. Oh vad jag längtar!

Därför är dagens discolåt: Solitary experiments-rise and fall

Inte glömma att jag ser fram emot mera luna också såklart. men jag vill att dom släpper lite band snart!

2 svar to “Längtar”

  1. belle 5 januari, 2011 den 11:48 #

    å jag längtar också till sommaren, varje dag!

  2. Hanna 5 januari, 2011 den 04:48 #

    Samma här! Jag vill ha värme och festival nuu ;__; ❤

Kommentera

