Mina drömmar

29 Dec
  • 15 – Mina drömmar

  • Jag har många drömmar. Jag drömmer hela tiden om saker jag vill göra. saker jag vill uppnå. folk jag vill krama. Hur ofta jag vill dansa. Bo i tält och dricka äklig sprit. Skratta så jag får kramp.

    Mina drömmar just nu bland annat: Att mina sommarplaner blir av. Att få se The Cure igen. Åka till London. Dansa barfota i gräset till musik jag tycker väldigt mycket om, full på körsbärsvin. Spela innebandy. Nattbada. Gå på stor spelning. Att åka till skåne. Att åka till tysklnad. Tatuera mig. Peirca näsan. Ha Disco. Träffa dumme schweden. Och en himla massa annat.

    Kommentera

