Den här veckan

23 Dec
  • 13 – Den här veckan

Hm. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort denna veckan.

Måndag:  Jag sov till 9..30 ca. Var trött efter en helg med dumme schweden i gävle.. men fint var det iallafall. När jag gått upp åt jag äggmacka till frukost, sen hämtade farmor och farfar mig. Vi åt på svea, sen åkte jag med farmor till tuna park, hon ville ha hjälp att köpa julklappar till farfar. Sen när jag kom hem vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Kollade nog på sex and the city, pratade med Kajsa på msn, och ringde pappa.

Tisdag: Farfar ringde vid 8.30 och frågade om jag ville följa med honom och handla och sånt. Jag sa ja. han hämtade mig vid 11.30. Vi åkte till Axelsson på satn där han köpte ett presentkort till farmor och sen fikade vi. Efter att vi hade fikat åkte vi till ekängen, hemköp och sist lidl. När jag kom hem lagade jag tacos och kollade på film.

Onsdag: Åkte även denna dag och handlade med farmor och farfar. Åt pizza hemma hos dom, sen åkte jag hem. Kollade på sex and the city. senare på kvällen såg jag en film.

Torsdag: Har bara varit hemma. Och jag har kollat på sexa nd the city. Ska spela bingo lotto själv ikväll. Sen ska jag väl även under kvällen laga någon mat och duscha.

Fredag: Julafton. jävla skitdag. jag ska väl till pappa. sen på kvällen åker jag hem till ‘Alle och hennes familj. Där jag även kommer sova kvar.

Lördag: Fira jul med farmor och farfar.

Söndag: Självdö. förhoppningsvis åka pulka.

Kommentera

