Mina syskon

20 Dec
  • 11 – Mina syskon

Min äldsta bror heter Alexander. Han är 18 år. Vi ses inte speciellt ofta. Fast vi ses ju såklart ibland. Han bor i en forterfamilj i malmköping, där han trivs bra. Han är ganska strulig, gör mycket dumma saker och så. Vilket gör att det alltid är mycket prat omkring honom. Det tycker jag är jobbigt. Men ja så är det iallafall.  Alexander har alltid varit den av mina syskon som jag lekt mest med. kommit bäst överens med. och sådär.

Min andra bror heter Sebastian. han är 16 år, snart 17. Går första året på gymnasiet. Han bor hemma hos pappa. Fast han försöker väl att vara hemma så lite som möjligt. Umgås med vänner är ju roligare. Han är ganska lång. Han spelar WoW och CS. Men han är fin ändå. Sebastian och jag ahr aldrig direkt lekt mycket ihop och så. vi har väl haft ett ganska neutralt förhållande. klart vi bråkade ibland och så. Det gör nog de flesta syskon.

Min syster heter Amanda. Hon är 15 år. Går sista året på högstadiet. Sen är det gymnasiet som gäller för henne med. Hon vill jobba med barn. Amanda har alltid varit den som min mamma och pappa gullat med. Hon kom undan med det mesta oc kunde nästan alltid skylla på någon annan. Amanda är den av mina syskon jag har bråkat mest med. Och så är det fortfarande. Fast det har börjat blivit bättre. Kanske för att vi inte ses så ofta.

Kommentera

