Min bästa vän

14 Dec
  • 07 – Min bästa vän

Min bästa vän heter Alexandra lindh. Hon bor ganska nära mig. Typ sådär 15-20 minuter att gå. Hon tycker om oboy och apelsinchoklad. Hon samlar på kapsylöppnare. Hon bor hemma hos sin Mamma Sussie och Pappa Hasse. Som jag tycker väldigt mycket om. Jag känenr mig liksom hemma där. Jag trivs verkligen i deras sällskap.  Alle och jag började grundskolan samtidig, alltså första klass. men hon bytte ganska snart skola eftersom dom flyttade. Jag minns inte alle jättebra från när vi var små, men vi umgicks ju inte heller direkt. Hon lekte mycket med maddä. Men när vi började 1an på gymnasiet hamnade vi i samma klass. Varken Alle eller jag tyckte om varnadra då. vi umgicks för att vi hade samma kompisar typ. Men vi började helt enkelt känna varnadra och jagt yckte väldigt mycket om henne. Precis som jag tyckte om mina andra nära vänner då. Men det var inte fören efter gymnasiet som vi vart som bästa vänner. Och idag kan jag inte tänka mig ett liv utan henne. Hon är verkligen en av de finaste vännerna man kan ha! Vi gör allt tillsammans. Har loppis, äter chips, lyssnar på musik, åker på festival, åka på äventyr, blir jävligt fulla och älskar livet ibland. Jag älskar henne mest för hon är bäst. Det här är alle efter lite vin!Här i kön till Depeche Mode i Globen 31/1-10 viniga och gladaPå Ace i stockholm. Det var en himla rolig kväll. Och en av de bästa helgerna någonsin.Så jävla charmiga…

Kommentera

