Vad är kärlek?

10 Dec

05 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är en känsla. något man kan känna för väldigt många olika saker.  Kärlek för mig är såna saker jag tycker mycket om. Lite Exempel: The Cure. alltså det är ett jävla tjat om The Cure hela tiden. men vafan dom är så viktiga. dom har varit och är fortfarande en stor del av mitt liv. Kärlek känner jag även för mina vänner. Och min familj såklart. Men även för hösten och musik och att åka iväg på äventyr. Ja jag känner kärlek för ganska mycket. Kärlek känns i kroppen och i hjärtat. Det är ganska svårt att skriva något vettigt här. För jag kan inte säga speciellt mycket mer om vad kärlek är för mig.

Ett svar to “Vad är kärlek?”

  1. panda 10 december, 2010 den 11:04 #

    sv: téerna har jag köpt på Village och klänningen på MQ förra julen tror jag det var. hihi

Kommentera

