Min första kärlek.

8 Dec
  • 02 – Min första kärlek 

 

Kärlek för mig kan vara så ¨många olika saker. men den här frågan är väl mer inriktad på att bli kär i personer.  Det här tycker jag är svårt. jag har bara varit kär en gång. förälskad har jag varit en miljon gånger tror jag nästan. iallafall, den här killen jag vart kär i heter sebastian. vi började prata med varandra på helgon någongång när jag gick i ettan på gymnasiet tror jag. det var liksom bara prat om the cure, och deras sverigespelning som vi båda skulle på.   sen pratade vi inte med varnadra fören han skrev på msn någongång hösten 08. han sa att vi borde ses. och i vanlig ordning var jag och sofie ute och festade en fredag och ville efterfesta. så jag ringde honom och vi gick till honom. sofie sov väl mest på soffan och sebastians kompis satt framför datorn. jag och sebastian satt i köket och rökte fram tills tidigt på morgon och pratade musik.  jag tyckte han var helt sjukt trevlig och ville gärna träffa honom igen. sen började vi träffas (nästan alltid på fyllan) men fuck vad kär jag blev i honom. jag såg allt mellan fingrarna för jag ville så jävla gärna bara vara i hans sällskap. sova brevid honom. kramas hela nätterna och lyssna på kent. jag ville inte bara träffas när vi var fulla. (det funkade väl helt okej de första gångerna) jag ville vara med honom när vi var nyktra. men det ville inte han. jag sa till honom att jag var helt såld på honom. han sa att han tycker jag är en grym tjej, men ville inget mer. jag vart sjuk ledsen och kände mig jättesmutsig och ville aldrig träffa honom igen. men självklart gjorde jag det. efter kanske 3 månader smsade han. jag var full och svarade såkklart. så var vi inne på samma spår igen. men denna gången var sex inblandat. vilket gjorde att jag mådde ganska dåligt när jag träffade honom för jag började förstå att det var därför han träffade mig. men jag slutade inte träffa honom för det. tillslut insåg jag väl att det här aldrig skulle bli något annat (det var inte bara dåligt. ibland var det fortfarande som om han faktiskt såg mig som mig. det tyckte jag om. när vi låg i soffan och kollade på alla the cure videor. men det var bara så väldigt sällan) så jag slutade höra av mig och jag svarade inte när han hörde av sig. idag skriver han på msn ibland när han har druckit. men det kommer aldrig bli mer än så.

2 svar to “Min första kärlek.”

  1. belle 8 december, 2010 den 09:43 #

    ❤ gullefin. idag när jag vaknade gick jag förbi mitt postfack påväg ner till tvättstugan för jag tänkte att. ja. kanske har linneas brev kommit. &. så låg där världens finaste hemmagjorda kuvert med luktegott te i som jag dricker nu när tvätten lligger & rullar i sin maskin & skriver ett svar & allt känns ganska fint. för du är så himla fin. puss.

  2. Hanna 8 december, 2010 den 10:28 #

    Min första kärlek hette också Sebastian 😮

    och självklart så borde vi försöka ta samma tåg hem på söndagen. Fett tråkigt annars D: ❤

Kommentera

