Lista: Presentera mig själv.

6 Dec
  • 01 – Presentera mig själv

  • 

  •  02 – Min första kärlek
  • 03 – Mina föräldrar
  • 04 – Det här åt jag i dag
  • 05 – Vad är kärlek?
  • 06 – Min dag
  • 07 – Min bästa vän
  • 08 – Ett ögonblick
  • 09 – Min tro
  • 10 – Det här hade jag på mig i dag
  • 11 – Mina syskon
  • 12 – I min handväska
  • 13 – Den här veckan
  • 14 – Vad hade jag på mig i dag?
  • 15 – Mina drömmar
  • 16 – Min första kyss
  • 17 – Mitt favoritminne
  • 18 – Min favoritfödelsedag
  • 19 – Detta ångrar jag
  • 20 – Den här månaden
  • 21 – Ett annat ögonblick
  • 22 – Det här upprör mig
  • 23 – Det här får mig att må bättre
  • 24 – Det här får mig att gråta
  • 25 – En första
  • 26 – Mina rädslor
  • 27 – Min favoritplats
  • 28 – Det här saknar jag
  • 29 – Mina ambitioner
  • 30 – Ett sista ögonblick

Jag gör som många andra och gör denna listan. till vilken nytta? ingen. men det är skitsamma. Okej nummer 1 idag. Presentera mig själv:

Jag heter Linnea Gabriellra Elisabet Larsson, jag bor i en förort till Eskilstuna som heter Torshälla. Jag tycker om att lyssna på e-type och dansa när alla andra sover. jag tycker om höstens färger luft och doft. jag tycker om skåne. mest av allt tycker jag om The Cure. jag tycker om kanel. och te. På sommaren åker jag på festival(er). Jag går på så mycket spelningar jag kan och har råd med. Jag försöker plugga upp mina betyg på folkhögskolan i Esklistuna, för att sedan kunan flytta till skåne och plugga vidare. Jag vill ha en katt som ska heta benjamin. jag tycker om gamla böcker och möbler och sånt. jag tycker gummi luktar himmelskt (godast luktar det på biltema) Jag tycker om att plocka blommor vid järnvägsspåret vid ån. Jag tycker om att kramas. Jag samlar på gamla bandspelare. Jag tycker om att få brev.Jag tycker om när det regnar. Jag tycker inte om att tvätta. eller städa. Jag tycker heller inte om svek. Jag avskyr att inte känna mig hemma. Jag tycker det är jobbigt att äta bland folk, eller att äta med nya människor. Jag tycker inte om mobbig. Alla ska få vara som man är. Jag tycker inte om när barn glöms bort. Jag tycker inte heller om när det blir för varmt på sommaren. Jag tycker inte om när jag inte blir hörd. speciellt inte när folk låsas höra mig men skiter i vad jag säger. då känner jag mig liten och nedtryckt.

Jag vet inte va djag ska skriva mer. har glömt hur mycket som helst.

Kommentera

