Julen

29 Nov

Alltså egentligen hatar jag julen. mest för att jag inte har någon släkt. den är så jävla splittrad. blir ledsen för alla andra har stora släktjulaftnar. saknar det så jävla mycket från när man var liten. aja skit samma. jag försöker göra det bästa av situationen och jumyser lite hemma. som idag har jag bakat lussebullar. dom blev helt enorma! och sen har jag hängt upp apelsiner med nejlikor i mitt vardagsrumsfönster. det luktar så gott. det är mysigt.

3 svar to “Julen”

  1. Hanna 29 november, 2010 den 09:50 #

    Jag har inte heller haft någon stor släktjul 😦 Men vi har i alla fall julfesten att se fram emot ❤

  2. Hanna 30 november, 2010 den 02:50 #

    Inte ännu. Jag har ett busskort kanske funkar på ett tåg som går till gävle, å jag ska kolla upp det innan jag bokar vanligt tåg

  3. belle 8 december, 2010 den 09:39 #

    men du är iallafall skitsöt. & älskar aplsiner na de luktar så himla myspys

Kommentera

