Rädd för mig själv.

10 Nov

Jag mår verkligen allt annat än bra just nu. jag sover mycket. och är kostant trött. äter dåligt och dricker mest te.  ligger helst i sängen och gör ingenting. vill inte gå ut fast jag har längtat så mycket efter snön. jag vill inte träffa någon så jag sjukanmäler mig från skolan. tänker varje dag att imorgon då ska jag gå till skolan, sen vaknar jag dagen efter med gråten i halsen och ringer och sjukanmäler mig. går upp tar en cigg och sover sedan bort halva dagen. vaknar igen framåt eftermiddag och ligger sedan i sängen hela dagen. alltså jag är så rädd för att det ska bli värre. fan jag vill inte det här.

Kommentera

