Brevvänner

6 Nov

Åh vad jag saknar att ha brevvänner. det är så himla mysigt att få brev.

Finns det någon där ute som vill brevväxla (för så heter det väl)? isåfall kan ni väl kommentera så får ni min mailadress så ni kan skicka era adressen. puss!

3 svar to “Brevvänner”

  1. Hanna 7 november, 2010 den 05:37 #

    du kan minsann svara på mitt gamla brev så får du brev av mig sen iaf! :*

  2. belle 24 november, 2010 den 04:31 #

    isabella régi
    kastanjegatan 19 A14
    224 56 LUND

    vill ha prev jättesnart typ imorgon så hon har något att svara på. hihi. puss.

  3. Sandy 7 december, 2010 den 10:47 #

    Brevväxlandet i sig har sin charm, konsten i att skriva brev för hand har nästan försvunnit helt ju! Jag gillar brev, kändes helt förtrollande då ja skickade ett brev till en vän just för att bara försöka dela lyckan i ett brev. Blev aningen besviken då jag fick svaret i form av sms 😦

Kommentera

