Skolstart.

16 Aug

Om 4 och en halv timme börjar jag skolan. första gången jag faktiskt gör något sedan jag tog studenten. I år börjar jag skolan med en himelsk ångest, som förmodligen beror på hur min pappa och min relation ser ut nu. jag orkar inte förklara. men jag har mått bättre. och all denna ångest förstör så himla mycket för mig just nu. jag har absolut ingen lust att börja skolan idag. jag har ingen lust med någonting. bara spola fram tiden. om det ändå gick..  sova kommer jag inte heller göra i natt. det är näst intill omöjligt. dessutom hinner jag inte det. jag vill ha sommar. festivalsommar. för M´era luna var så himla fantastiskt fint! människorna vi träffade på bussen och bodde med på campingen sen var så bra, fina, snälla, bäst! om det ändå kunde vara så jämt! jag önskar nog förmycket av livet tror jag. jag tänker för mycket bra och sen blir det bara skit i slutändan. den känslan har jag ofta. känslan av att jag är totalt meningslös. och ensam. och trasig. och ledsen. och ångestladdad. och rädd. och tom. och ingen. i natt gråter jag ångest tills tårarna tar slut. om dom någonsin gör det.

Kommentera

