M´era Luna på torsdag!

4 Aug

Jag och alle åker efter mycket strul som planerat till mera luna festival i tyskland på torsdag. 21 timmar med buss. jag längtar inte jättemycket till resan! men festivalen ser jag minsann fram emot! hittade spelschemat på hemsidan idag (som jag förövrigt gissar mig fram på haha)

Här är spelschemat. Dom med lila ska vi se (har planerat så iallafall. kommer säkert missa colony 5) dom rosa ser jag gärna om orken finns. ganska lugn lördag. men det blir med all säkerhet en fin festival!

2 svar to “M´era Luna på torsdag!”

  1. Annika 12 augusti, 2010 den 11:24 #

    Hahaha om du såg den i sin helhet så skulle du se att den inte alls var så fin! Ingen aning var den är köpt, jag plockade bara fram den ur uthuset.

  2. Em 16 augusti, 2010 den 12:07 #

    Jag tipsar väldigt fett om att du ser skinny puppy det är den bästa konsert upplevelsen jag haft. ska lägga upp bilder på min blogg snarast på när jag såg dom.

Kommentera

