Arvikafestivalen 2010.

22 Jul

Jag är så glad att jag fick se vnv nation på detta årets arvikafestival. det ser ut som om det blev den sista festivalen också. vilket gör det lite magiskt på nått konstigt sätt. jag tycker doch att hela festivalen har blivit sämre med åren. och den var inte speciellt bra i år. vattnet var inte kallt. fanns väldigt få bajamajor. allt känns liksom bara sunkigare. folket som åker dit är absolut inte samma folk som för 4 år sedan när jag var där för första gången. årets upplaga kändes på något sätt lite dött. ska jag vara ärlig så kommer jag nog inte åka även om det blir en till arvika nästa år. det känns som om jag faktiskt kan släppa denna festival. med glädje i hjärtat över allt den gett mig genom åren.

Detta klippet ger mig gåshud över hela kroppen. det är nog trots allt en av de finaste spelningarna på arvikafestivalen jag har sett. (synd att klippet är så kort bara)

Let there be, let there always be. Never ending light.

Kommentera

