GRATTIS!!

29 Jun

Idaf fyller jag år. 21 till och med. inte jättekul. men man kan inte hjälpa att man blir äldre i siffror och år man levt. nu kommer jag aldrig med fylla år så att det är värt det. (jag menar när man fyllde 13 vart man tonåring, 15 fick man ha sex och köra moppe. 18 fick man gå på krogen och köpa sina egna ciggaretter och 20 fick man gå till systemet och köpa sin egen sprit.) nu är allt det slut. Ganska jobbigt tycker jag. men som sagt, man har ju inte direkt något val.

Så grattis på mig!

6 svar to “GRATTIS!!”

  1. Maddä 29 juni, 2010 den 09:32 #

    Hey, 25 år kan ju vara bra. 🙂 Då kommer man väl in på fler krogar? 😛

    • doingtheunstuck 29 juni, 2010 den 11:34 #

      Ah jo. men jag gillar ju ändå inte att gå på krogen . haha.

  2. jennifer, 9 juli, 2010 den 07:01 #

    grattis i efterskott, grabben.

  3. Hanna 10 juli, 2010 den 12:17 #

    Grattis i efterskott :* :*

Kommentera

