Mardröm till lycka!

19 Maj

VNV Nation till Arvika! Läs här

Att vi får se bandet våra hjärtan slår extra hårt för har varit en dröm länge nu. och att vi skulle få se dom på arvikafestivalen i sommar trodde vi knappast. jag får gåshud när jag skriver det här. men dom ska spela. jag kan inte tro att det är sant. jag har gråtit glädjetårar. det är en dröm som är den finsate drömmen någonsin. lyckan går inte att förklara i ord.

I sommar håller vi varandra i handen och gråter tills allt smink är borta. tills ögonen är röda. allt hår på kroppen kommer resa sig. vi kommer kunna dö lyckliga nu!

Jag är lycklig

Kommentera

