Ångest, pepp och förmodigen feber.

10 Maj

Åh, jag peppar festivaler, och dom kommande festerna! men har ont i huvudet och är varm som en stekpanna! palla ha feber! jag har inte tid att vara sjuk. eller jag har iallafall inte orken att vara sjuk. bla bla. I vilket fall som helst är det bara 66 dagar kvar till arvikafestivalen och 89 dagar till M´era Luna. detta är helt sjukt. jag är så pepp att jag går sönder! jag gör ett inlägg för varje festival efter detta inlägg. oh sommaren 2010 blir så jävla bra!

Kommentera

