Blogga?

27 Apr

Nej jag har varit jävligt dålig på att blogga de senaste dagarna. har egentligen massor att skriva om. men det känns som om jag får ta det lite pö om pö. Maddä alle och jag drog på jessicas födelsedagsfest i lördags. det var sjukt kul. trevligt folk, rolig fest. sen vart allt struligt som fan. alle och jag drog till harrys iallafall. sjukt ovärt. blider lägger jag upp sen. det är så mycket bilder. kom hem 10.30 i söndags morse. och har i stort sett sovit sen dess. gick upp 01. idag liksom. så mycket har jag inte sovit så så jävla länge. helt sick!  idag drar jag till rekarne med ungdomstingen, sen möte. sen ska jag nog till min pappa.  ska även boka mera luna idag. oh, jag får en klump i magen när jag tänker på det. det kommer bli helt fabulöst. men det kommer kännas så mycket mer när man väl har bokat resan och inträdesbiljetten! nu ska jag röka. sen lägga upp bilder från festen. puss

2 svar to “Blogga?”

  1. kajakrille 27 april, 2010 den 11:10 #

    nej, rök inte. det är inte hälsosamt! 🙂

Kommentera

