Just a little..Piggelin!

23 Apr

Jag har säkert ätit 4 piggelin idag. det är ju trots allt den bästa glassen. Om nom nom. och så har jag hittat en asfin tröja för 90 spänn som jag ska beställa när jag har fått pengar. fast först betala pappa och boka m´era luna såklart. sen så! kan inte riktigt fatta att sommaren är så nära nu. det kan man inte tro om man kollar på hur vädret beter sig. helt sjukt. man kan inte tro att det snart är maj. jävla skitväder. men det ger väl upp det också. känns som om sommaren blir något utöver det otroliga. först arvika. sen m´era luna, sen tillbaka till tyskland med farmor och farfar och handla massor. och köpenhamn. för att inte glömma foreveryoung2010 också! herregud vilken fin och dyr sommar! men ack så värt.så fyller jag 21 mitt i allt också. det känns mindre pepp! vill inte hålla på att bli gammal hela tiden! snart blir man 30 liksom. kul liv att det går så jävla fort. vad ska det vara bra för? kan väl lugna sig lite tycker jag. jag har inte bråttom. jobbigt dock när livet uppenbarligen har det. imorgon ska jag på mitt andra infomöte om dbt (Dialektisk beteendeterapi) som alla erbjuds som har diagnosen borderline personlighetsstörning. jag kommer tacka ja till att sättas upp på kölistan. jag känner att jag vill ge allt en chans! grejen är just det med väntelistan att när man väl är uppskriven tar det 1-2 år innan man får börja i terapin. det känns som en väldigt lång tid att behöva vänta faktiskt. man ja, jag håller tummarna för att det ska gå snabbare än så. nu ska jag försöka sova. puss

Kommentera

