Brev

20 Apr

Idag när jag kollade posten hade jag bara fått tråkiga brev..trodde jag. för när jag kollade in i brevlådan en extra gång
(som jag alltid gör) så låg det ett litet vitt kuvert längst in. Oh vad glad jag blev. jag hade fått ett fint brev från hanna. det kändes så kul. det var så länge sen jag fick brev av någon. sist var nog det fina julkortet jag fick av Andreas i julas. Förut hade jag typ 4 brevvänner, men alla dom brevkonakterna har dött ut. vilket är jättesynd för jag tycker så mycket om att skriva brev. men nu har jag ju hanna att skriva till. och det känns jättekul.Kolla vad fint. och så hade hon ritat av mig från en bild. Jag blev verkligen så sjukt glad.

2 svar to “Brev”

  1. Hanna 21 april, 2010 den 06:20 #

    så glad jag är att du gillade det ❤ så himla myyys

    • doingtheunstuck 22 april, 2010 den 05:07 #

      jag blev verkligen jätteglad. och jag har börjat svara ❤

Kommentera

