Hjärta ♥

17 Apr

Jag har nytvättat äkelhår som jag har sprayat med en massa spray så att jag ska kunna tupera det imorgon. hatar när håret är nytvättat och lent. men iallafall. det var mina nya solglasögon jag skulle skriva om. och jag tycker verkligen jättemycket om dom. dom sitter jätteskönt och är mörka. precis som det ska vara. sen tycker jag att dom är allderes lagom stora. vilket gjorde mig jätteglad eftersom att det är svårt att veta sånt när man handlar via internet.Jobbigt hår, men fina solglagögonDom och rosetterna i det tidigare inlägget är beställda från kawaii design

Kommentera

