Jag vet inte.

16 Apr

Jag vet inte ens om jag orkar tänka efter. men jag känner mig så jävla tom och ensamast i världen- helt jävla övergiven. det liksom river i bröstet. jag har svårt att andas och vill gråta. men det känns som om tårkanalerna är lika torra som sahara. det bara går inte. det känns dessutom som om jag mister hela min familj. jag tycker inte direkt att livet flyter just nu. kanske får jag skylla mig själv, vad vet jag? kanske borde jag börja äta mina mediciner igen. kanske borde jag ringa min läkare som aldrig ringer mig. kanske borde jag gömma mig i garderoben. kanske borde jag sova. men jag skiter i allt. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på oasis. jag vet liksom inte vad jag ska skriva. jag önskar mest att jag kunde förstå mig själv. men det gör jag inte. jag förstår verkligen inte. måste man förstå sig själv för att kunna förstå andra? Måste andra kunna förstå mig? vad vill jag? vad vill andra? vem bryr sig? och vem gör det inte? vem vill leva? vem vill dö? vem vill dansa? vem vill skratta? vem vill vad?

Kommentera

