Idag än så länge

15 Apr

Idag vaknade jag som sagt på fel sida. åkte med farfar och köpte färg till bänken jag och alle håller på att bygga till min balkong. fint väder är det iallafall

Skelar i farfar bil medan han är inne på konsum och spelar keno!Sen kom glasmästaren och hämtade hela min balkongdörr! Hoppas dom kommer snart och lämnar tillbaka den.

Tack Hanna För hjälpen med hur man laddar upp bilder :*

2 svar to “Idag än så länge”

  1. Hanna 15 april, 2010 den 08:42 #

    Det är lungt, skönt att du förstod min förklaring, haha 🙂

Kommentera

